reklama

Ako (ne)funguje Magio

O výpadkoch, zamŕzaní a nefunkčnosti skvelej služby Magio...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Písal sa deň 2. decembra 2007 keď sme sa rozhodli zaviesť si domov Magio od T-com-u. Bola akcia vrámci ktorejpol roka nič neplatíme, iba symbolickú korunu za službu, korunu za inštaláciu a myslím že ešte jednu za Magiobox. Vraj je veľa objednávok a málo technikov, tak to môže pár dní trvať kým ho nejaký technik dojde zapojiť. Dobre, je to "novinka" a asi nepočítali s takým záujmom. Ku podivu to stihli celkom rýchlo a už 4, alebo 5 decembra sme sa poobede tešili z programov v ňom zahrnutých a plus sme si dali filmové kanály. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Technik povedal, že máme lepší ako perfektný signál v linke a že by malo teda ísť bez problémov. Dodnes ide, ale nie bez problémov. V priebehu jedného filmu sa stane aj 4, 5 krát že na sekundu zamrzne obraz, niečo nahlas pípne, po čom sa zrazu o dosť stíši sledovaný program a občas sa stane, že je celá služba nedostupná aj dlhší čas. Niekedy je to len pár minút, no najdhlší výpadok bol asi 10 hodinový. S pánmi a slečnami na infolinke si už pomaly začíname aj tykať, lebo sa počujeme dosť často. Nechal som niekoľkokrát prešetriť technikmi tieto výpadky a vraj sa vždy ozvú. Niekedy sa ozvali, inokedy "zabudli"... Neviem, či to považujú za normálne, ale ja nie. "Magio signál" sa do televízora dostáva z Magioboxu, ktorý je napojený na router a ten na samotnú telefónnu linku. Na router sa teda dá napojiť aj počítač a využívať pripojenie k internetu, ktoré síce nie je z najrýchlejších, ale postačuje (1536 / 256 kbps). Pripojenie je možné cez Wi-Fi, alebo LAN kábel. Samozrejme že vždy s výpadkom "televíznej časti služby" vypadne aj internet. Predvčerom večer však vypadol internet a doteraz nejde... Skúšal som viacero PC a aj PDA, ale nič sa mi nepripojilo a tak som zase vytočil číslo "technickej podpory" a pokecal si... Vyskúšal som, čo mi poradili a nič, tak to dostal zase najaký technik na preverenie, lebo vraj sme online stále a bez problémov. Ráno som sa čudoval, lebo sa tým zaoberali takmer hneď. Nehovorím, že technici majú robiť aj v noc, ale tento to asi riešil hneď ako došiel do práce a vraj nevie čo s tým môže byť, či môže prísť. No ja som dnes v práci a on má zajtra voľno, tak sme to nechali na pondelok a som zvedavý ako to dopadne, lebo je vraj možné, že sa bude meniť router. Moc toho nevydržal...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak chcete službu ktorá bude nestabilná, vypadávať a prerušovať pozeranie filmov a relácii, vrelo odporúčam! Ak by ste ale mali radšej nerušené zážitky pri televízii vyberte si radšej služby iného poskytovateľa. 

Dušan Kubány

Dušan Kubány

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, muž, 25 rokov, Bratislava Zoznam autorových rubrík:  PolitikaEkonomikaZaujímavostiKomunikáciaSvet IT

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu